پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

  مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

تبریز- امام جمعه موقت تبریز بر حمایت دست اندركاران داخلی از تولیدات ملی تاكید كرد و گفت: افزایش تولید ملی رفاه عمومی را درپی دارد.

امام جمعه موقت تبریز: افزایش تولید ملی، رفاه عمومی را در پی دارد

آیت الله ' سیدمحمد تقی آل هاشم ' در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار كرد: مسوولان برای دستیابی به هدف اصلی نظام در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی باید گزارش كارهای خود را به صورت مرتب در اختیار مردم قرار دهند.

وی افزود: برای تحقق این هدف از سوی دیگر باید با پدیده شوم قاچاق كالا در كشور مقابله شود، زیرا حیات واحد های تولیدی وابسته به این امر است.

امام جمعه موقت تبریز، فرهنگ سازی برای خرید تولیدات ملی از سوی رسانه ملی و سایر وسایل ارتباط جمعی را اصلی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: باید فرهنگ استفاده از تولیدات ملی را در سطح جامعه نهادینه كنیم.

آیت الله آل هاشم همچنین با بزرگداشت روزجهانی سلامت از خدمات جامعه پزشكی كشور برای تامین سلامت فردی و اجتماعی كشور تقدیر كرد و افزود: علم طب در دین اسلام ارزش بسیاری دارد و در كنار علم فقاهت، مورد تاكید برای تحصیل است و این روز فرصت مناسبی است تا از خدمات جامعه پزشكی كشور تقدیر شود.

وی بابزرگداشت روز20 فروردین ماه به عنوان روز ملی فناوری هسته ای، تلاش فرزندان جوان كشور در دستیابی به این دانش را برای دنیای اسلام ارزشمند خواند و تاكید كرد: در دست داشتن این دانش كمكی به افزایش تولید ملی است و باید از آن برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره وافی برد.

امام جمعه موقت تبریز در ادامه با اشاره به 21 فروردین ماه سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی كه در سال 78 توسط مزدوران استكبار به شهادت رسید، گفت: این بزرگوار نقش بسیار برجسته ای در جبهه های جنگ داشت.

وی تاكید كرد: یكی از خصوصیات بارز شهید صیاد شیرازی ولایت مداری بود و ایشان معتقد بودند كه ارتشی و سپاهی یك لشكر هستند و همه تابع ولایت.

آیت الله آل هاشم سپس به سالروز دیگر شهید این روز'مرتضی آوینی'اشاره كرد و گفت: شهید آوینی نمونه اعلای هنرمند متعهد بود كه حتی پس از جنگ هم وظیفه دفاع از كیان را لحظه ای فراموش نكرد و با قلم و دوربین خود در راه اعتلای جامعه كوشید.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) خواستار توجه هیات های مذهبی برای برگزاری مراسم باشكوه شهادت نخستین پاسدار حریم ولایت شد و گفت: باید كوشید تا سیره عملی حضرت فاطمه (س) در بین زنان و دختران جامعه جاری شود.

وی تاكید كرد: زنان جامعه ما بهتر است در همه شئون علی الخصوص در عقد و ازدواج نیز به ایشان اقتدا كرده و از سیره این بزرگوار پیروی كنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 18 / 1 / 1391برچسب:مرید,آیت الله آل هاشم,تبریز, توسط میثم